صوت سخنرانی دکتر نایبی

سلام دوستان

از اول این هفته من خدای شانس بودم! دیشب نذر کردم فردا که آخرین روز به خیر بگذره صدقه می دم! باید تک تک لحظات این هفته مو ثبت کنم کتاب کنم پر فروش میشه!

جدای این قضیه گروه مخابرات که امروز ساعت سه بعد از ظهر کارش تموم شد. کل هفته تقریبا درگیر مراسم جشن روز مهندس بودم! همین الان از آقای احمد عطایی از ته دلم هموم صمیم قلب خودمونه تشکر می کنم که با اینکه من مسئول برگزاری این مراسم بودم بیشتر از من کار کردند بیشتر از من اذیت شدن بیشتر و بیشتر و بیشتر و بیشتر از من نگران بودن و بازم باید تشکر کنم از تمام دوستانی که درگیر بودن و به ما کمک کردن وامروز من بهشون بدجوری گیر دادم حتی یادمه از آقای حاجی حسینی وسط اون همه سرگردونی که داشت سراغ آقای آقای پاک نیت رو گرفتم اونم با چه وضعی!!!!!

از آقای جیرانی هم با اینهمه موش دووندن شون و اذیت کردنشون باز م تشکر می کنم. از دکتر سیف هم برای نهاری که استاد رو بردن تشکر می کنم اگه تو اون لحظه پیداشون کرده بودم الان دیگه زنده نبودن یه لحظه غفلت کردم نزدیک بود سکته کنم!

باید دو تا پست جداگانه یکی برای حواشی مراسم امروز و و دیگری برای آنچه سر ما تو گروه مخابرات اوردن بنویسم.

آخر مراسم که به خیر خوشی تموم شد تنها چیزی که هممون رو ناراحت کرد قیافیه آقای حاجی حسینی بود! خداییش هیچی نمی تونم بگم! نمی دونم الان باید به کی گیر بدم به کی فحش بدم! واقعا ناراحتم!

جدا از همه چیز:

از اساتید محترم آقایان: دکتر ملاح زاده ، دکتر سیف ، دکتر فردوسی زاده ، دکتر صادق زاده و دکتر ولی نهایت تشکر را داریم که به ما افتخار دادن و در مراسم شرکت کردند
از تمام دوستانی که در مراسم شرکت کردن تشکر می کنم. از تمام دوستانی که به خاطر نبود صندلی و جا از دست ما ناراحت شدن و نتونستن از مراسم استفاده کنند معذرت می خواهیم .


براتون صوت سخنرانی دکتر نایبی رو گذاشتم

حدودا هفته بعد فیلمش رو هم می ذارم!

در ضمن مسابقه پیامکی یادتون نره !!!

در یک جمله مهندس ایده آل را توصیف کنید

جمله تون رو باید با مهندس شروع کنید

پیامک رو بصورت فارسی به 3000136886 ارسال کنید

بسیج دانشکده فنی (پایگاه راسخون) به زیباترین جملاتی که با مهندس ساخته بشه جوایزی اهداء میکنه



دانلود