فاطمه

به روایتی هنگام دفن فاطمه  چهل قبر را آب پاشیدند كه قبر آن حضرت

مشخص نباشد و به روایت دیگر قبر آن حضرت را با زمین هموار كرد كه

علامت قبر معلوم نباشد؛ این کارها برای آن بود كه موضع قبر آن حضرت را

ندانند و بر قبر ایشان نماز نخوانند و خیال نبش قبر آن را به خاطر

نگذرانند........................(روضة الواعظین؛151)

به این سبب در مورد محل قبر آن بانو علیهاالسلام اختلاف نظر واقع شده

است: بعضی گفته‌اند در بقیع نزدیك قبور ائمه بقیع است و بعضی گفته‌اند

میان قبر حضرت رسالت و منبر آن حضرت دفن شده است، زیرا كه حضرت فرمود:

 میان منبر و قبر من باغی از باغ‌های بهشت است و منبر من بر دری از

درهای بهشت است. اصّح آن است كه آن حضرت را در خانه خود دفن

كردند، چنانچه روایت صحیح بر آن دلالت می‌كند. ابن شهرآشوب و دیگران

روایت كرده‌اند چون خواستند كه آن حضرت علیهاالسلام را در قبر گذارند، دو

دست شبیه دست‌های رسول خدا صلی الله علیه و آله از میان قبر پیدا شد،

و آن حضرت را گرفت و به قبر برد...............(مناقب ابن شهر آشوب؛ 3/414

با كمی اختلاف.)

حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام روایت كرده است، هفت كس بر جنازه

حضرت فاطمه علیهاالسلام نمازگزاردند: ابوذر، سلمان، مقداد، عمّاریاسر،

خذیفه، عبدالله بن مسعود، و من امام ایشان بودم...............................

 بس که آزردند اعدا حال زارم یا علی..... من نخواهم تا بیایند برمزارم یا علی

...............................................................................................

فاطمه،دخت رسول خاتم است..................فاطمه نور دوچشم مصطفی است

فاطمه،صاحب الزمان رامادراست......فاطمه عشق است،عشق حیدراست

فاطمه،بانوی هردوعالم است.........................فاطمه،نام خوشش ورد زبان

فاطمه،ناب عفاف وعفت است......................فاطمه کل زنان را سروراست

فاطمه،بخشنده وبی ادعاست..........فاطمه،دریای رحمت. چون علی است

فاطمه،رامقصدی لاهوتی است.....................فاطمه،معصومه وصدیقه است

فاطمه،منجی روزمحشراست....................فاطمه، درس تولاوتبرا داده است

فاطمه،حق را ولی است ..........................................فاطمه، فاطمه،است

فاطمه،دست من.مسکین بگیر.. ....................فاطمه جان، سیف رانوکرپذیر

ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم برهمه دوستداران اهل بیت تسلیت می

گویم..                                                یا فاطمه.................

+

روز میلاد

تولدت مبارک

تولدت مبارک

عزیزم امیدوارم کشتی زندگیت تو بهترین ساحلها لنگر بندازه

و

به جای هرشمعی که  خاموش کردی خدا یه آرزوی روشن بهت هدیه بده

تولدت مبارک محمد سربندی

لحظات خطرناک

۱-لحظه ای که امید جای خود را به نا امیدی می دهد.

۲-لحظه ای که صبوری جای خود را به عجله می دهد .

۳-لحظه ای که همدردی جای خود را به طرد می دهد .

۴-لحظه ای که ما جای خود را به من می دهد .

۵-لحظه ای که اطینان جای خود را به شک می دهد .

۶-لحظه ای که صداقت جای خود را به دروغ گویی می دهد .

۷-لحظه ای که صفا و صمیمیت جای خود را به کینه می دهد .

۸-لحظه ای که عقل و منطق جای خود را به خرافات و رسوم می دهد .

یادبود

نگاه

فریادیست مملو از سکوت

وقتی نگاهت میکنم                                لبانم تهی از فریادند

اما

اما چشمانم                

  از دوستت دارم لبریز

به یاد دوستی که حادثه او را از من گرفت

به پابان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست

پایان ترم هم فرا رسید اما هیچ کدومتون یادتون نبود

چرا؟

چون همش دنبال دعوا وبگو مگو هستید .

فقط اومدم بگم امشب میخوام برم و ممکنه تا چند وقت همدیگه رو نبینیم

هر کس اعم از اقایون وخانوما خوبی دیدن که هیچ ولی اگه بدی دیدن حلال کنن.

http://i40.tinypic.com/2m5i749.jpg

چه کسی دوستی را میستاید؟

کاش در کتاب قطوره رفاقت سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی

http://files.myopera.com/postalkart/Darkhasti/Valentine-2.jpg

سلام مجدد

اگه ۱۲ملیون تومان بدهی داشتید چه کار می کردید ؟

چه جوری درس میخوندید ؟

چه جوری شبها خوابتون میبرد ؟با استرس

یه شعر نو شاید با اون حال کنید:

این کیف وکتابارو نبین تو دستم

دستای کوچیکو ضعیفمو نبین

میتونم شیشه ی مغازه رو بشکنم

ششه ی ماشینو بشکنم

میتونم...

میتونم با یه دو ریالی زنگ بزنم خونتون

بگم...

بگم

دوست دارم.

به خدا عاشق نشدم .فقط دیدم قشنگه گفتم بنویسم. خدا نگهدار

در خواب ناز بودم شبی                                             دیدم کسی  در   میزند

در را   گشودم  روی  او                                             دیدم غم است در میزند

ای    دوستان  بی  وفا                                              از    غم    بیاموزید  وفا

غم با   همه  تنهاییش                                             هر شب به من سر میزند    

فقر

سلام

علم بهتر است یا ثروت؟

فقط مثل مرد جواب بدید . دروغ نگید .

البته چون دخترای کلاس خیلی حساسن مثل زن جواب بدن . بهشون بر نخوره ....

فقر

 

** در ضمن اسم من را اشتباه نوشته اید . چگنی هستم .