پایان ترم هم فرا رسید اما هیچ کدومتون یادتون نبود

چرا؟

چون همش دنبال دعوا وبگو مگو هستید .

فقط اومدم بگم امشب میخوام برم و ممکنه تا چند وقت همدیگه رو نبینیم

هر کس اعم از اقایون وخانوما خوبی دیدن که هیچ ولی اگه بدی دیدن حلال کنن.

http://i40.tinypic.com/2m5i749.jpg