به پابان امد این دفتر حکایت همچنان باقیست
پایان ترم هم فرا رسید اما هیچ کدومتون یادتون نبود
چرا؟
چون همش دنبال دعوا وبگو مگو هستید .
فقط اومدم بگم امشب میخوام برم و ممکنه تا چند وقت همدیگه رو نبینیم
هر کس اعم از اقایون وخانوما خوبی دیدن که هیچ ولی اگه بدی دیدن حلال کنن.

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و چهارم دی ۱۳۸۸ ساعت 18:49 توسط سیاوش چگنی
|