با عرض سلام به همگی دوستان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)

امروز داشتم تو خیابون میومدم به سمت خونه دیدم که دسته عزاداری ها دارن با طبل و دوقول و اینا عزاداری میکنن!!!!

خیلی تعحب کردم :O

تو نت درباره فلسفه طبل و اینا سرچیدم ولی به نتیجه ای که بشه بهش استناد کرد،نرسیدم.

میخاستم از دوستان بپرسم که کسی در این باره میتونه کمکم کنه ؟