آیا رسم حدیده؟!!!
با عرض سلام به همگی دوستان و عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت زهرا(س)
امروز داشتم تو خیابون میومدم به سمت خونه دیدم که دسته عزاداری ها دارن با طبل و دوقول و اینا عزاداری میکنن!!!!
خیلی تعحب کردم :O
تو نت درباره فلسفه طبل و اینا سرچیدم ولی به نتیجه ای که بشه بهش استناد کرد،نرسیدم.
میخاستم از دوستان بپرسم که کسی در این باره میتونه کمکم کنه ؟
+ نوشته شده در شنبه هفدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ ساعت 14:19 توسط محمد سربندی
|