سلام 

طبق گفته های آموزش دانشکده به دلیل نامشخص گروه دکتر بسمی حذف شده و قراره با گروه دکتر نظرزاده 

ادغام بشه. 

با توجه به اینکه دانشجویانی که کلاس مدار1 رو با دکتر بسمی انتخاب واحد کردن و انتخاب واحدشون هم

معتبر بوده و دیگر اینکه کلاس دکتر بسمی و دکتر نظرزاده به حدنصاب رسیده از لحاظ آیین نامه 

حذف گروه دکتر بسمی غیرقانونی بوده و دخالت در انتخاب واحد دانشجو محسوب می شود.

خواهشا فردا دانشجویانی که نسبت به این قضیه اعتراض دارن به دانشگاه بیان تا از این اقدام مبتکرانه 

آموزش جلوگیری کنیم و نذاریم ساعات این درس با دیگر دروس تداخل داشته باشه .