گروه دکتر بسمی حذف شد !
سلام
طبق گفته های آموزش دانشکده به دلیل نامشخص گروه دکتر بسمی حذف شده و قراره با گروه دکتر نظرزاده
ادغام بشه.
با توجه به اینکه دانشجویانی که کلاس مدار1 رو با دکتر بسمی انتخاب واحد کردن و انتخاب واحدشون هم
معتبر بوده و دیگر اینکه کلاس دکتر بسمی و دکتر نظرزاده به حدنصاب رسیده از لحاظ آیین نامه
حذف گروه دکتر بسمی غیرقانونی بوده و دخالت در انتخاب واحد دانشجو محسوب می شود.
خواهشا فردا دانشجویانی که نسبت به این قضیه اعتراض دارن به دانشگاه بیان تا از این اقدام مبتکرانه
آموزش جلوگیری کنیم و نذاریم ساعات این درس با دیگر دروس تداخل داشته باشه .
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و سوم شهریور ۱۳۸۹ ساعت 16:58 توسط محمدرضا جوادزاده
|